De ontwikkeling in de (online)marketingwereld gaat razendsnel. Als professional wil je hier natuurlijk bovenop zitten. Maar om dit te kunnen doen is het noodzakelijk dat jouw bedrijf meegaat met deze trends. Daarom speciaal voor jou: de hipste bedrijven van 2018. Welke bedrijven moet je dit jaar zeker in de gaten houden? Ontdek het hier!

1. Audi Nederland

Audi heeft onlangs een nieuwe campagne ontwikkeld: ‘Road to zero’. Het doel van deze campagne is een toekomst waarin nul-emissie en 100% elektrische Audi’s de standaard is. Eind 2018 wordt de eerste volledig elektrische Audi verwacht, waarna er meer ‘e-tron-modellen’ zullen volgen. Deze nieuwe campagne betekent veel werk voor de (online) marketeers en campagne managers van Audi Nederland in 2018.

Het internationale automerk is daarom op dit moment op zoek naar marketing professionals die deze nieuwe campagne kunnen dragen én uitbreiden. Lees: grijp nu je kans!

Uitdaging én voordelen

Niet alleen biedt Audi gigantische (wereldwijde) projecten, ze zijn ook nog eens een zeer gewaardeerde werkgever. Ze hebben bijvoorbeeld een zeer aantrekkelijk secundair arbeidsvoorwaardenpakket. Denk hierbij aan verschillende interne opleidingsprogramma’s, waardoor werknemers nieuwe persoonlijke en professionele perspectieven kunnen ontwikkelen.

Hippe bedrijven

2. The Online Company

Als je op zoek bent naar wat meer afwisseling in de campagnes waar je aan werkt is The Online Company misschien iets voor jou. Dit full-service digitaal mediabureau bevindt zich al een tijdje in de Emerce100 en innoveert erop los. Met veel noemenswaardige klanten, zoals KPN, Media Markt en Heineken, hebben ze een dominante positie in de markt.

Als marketingspecialist is dit natuurlijk de ideale werkomgeving; uiteenlopende projecten bij vooraanstaande opdrachtgevers waar je ook nog eens de nodige vrijheid krijgt.

Creatieve aanpakkers

The Online Company gelooft in de kracht van transparantie en werkplezier. Naast een creatieve en informele sfeer biedt het bureau ook aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Hier snapt men dat een laptop van de zaak een noodzaak is, geen luxe.

3. Takeaway.com/Thuisbezorgd.nl

Als we het hebben over razendsnelle groei is TakeAway.com toch wel hét voorbeeld van een uit de kluiten gewassen start-up. Zowel binnen Nederland als internationaal dendert de trein van Takeaway met een bloedgang door de welgevestigde orde van zijn concurrentie. Dit succes gaat natuurlijk gepaard met de nodige opschaling. Vandaar de vele open (marketing)vacatures bij Takeaway.com.

Het bedrijf heeft de stap naar het buitenland gemaakt en is van plan Europa volledig te veroveren. Wat heb je nodig om dit te realiseren? – Juist; slimme campagnes. Wie heb je nodig om deze op te zetten? – Inderdaad; marketing experts.

Internationale kansen

Op dit moment staat er een aantal interessante vacatures open bij Takeaway.com. Kijk dus snel of er iets voor jou tussen zit! Dit hippe bedrijf heeft ook nog eens geweldige kantoren door heel Nederland, én daarbuiten.

Hippe bedrijven

4. Second Degree

Deze jonge organisatie is de ideale werkgever voor de beginnende marketeer. Zelfs tijdens je studie kun je hier al parttime terecht, en kun je proeven van de dynamische omgeving die je te wachten staat. Second Degree is ooit begonnen als eerste LinkedIn-marketingbureau ter wereld. Inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een zeer veelzijdig en vakkundig bedrijf.

Marketing met een twist

Omdat Second Degree op alle niveaus van (online)marketing actief is, zijn ze continu op zoek naar gedreven young professionals met een grenzeloze ambitie. Deze organisatie is niet alleen vooruitstrevend als het gaat om online strategieën, ze manoeuvreren zich ook naadloos in de creatieve gaten binnen het vakgebied, en vullen deze met expertise en innovatie.

De moderne kijk op marketing en de vele creatieve campagnes maken Second Degree een veelbelovende organisatie, waar de vele secundaire extra’s tot de verbeelding spreken.

5. Booking.com

Een interessant secundair arbeidsvoorwaardenpakket is natuurlijk een hele goede motivatie. Booking.com heeft dit erg slim aangepakt. Wanneer je aan de slag gaat voor het internationale boekingsplatform wordt een deel van jouw reserveringen via Booking.com vergoed! Goedkoop op vakantie dus.

Reizen voor inspiratie

Een goede strategie? Het is belangrijk dat marketeers of campagne managers begrijpen waar het allemaal om draait bij Booking.com. Door jou op pad te sturen met en flinke korting, is de kans groot dat je terugkomt met ervaringen die de basis vormen voor nieuwe campagnes.

2018 belooft weer een succesvol jaar te worden voor Booking.com. Daarom is dit een serieuze speler om in de gaten te houden. De internationale en moderne omgeving biedt volop mogelijkheden!

 

Wat gaat 2018 jou brengen? Laat ons weten welke stappen jij dit jaar wilt maken in je carrière!

De laatste vacatures



Auteur

Sara heeft een grote passie voor schrijven. Of het nu gaat om academische teksten of korte, luchtige artikeltjes - ze schrijft het met plezier. Met een brede interesse en veel creativiteit ziet ze overal een verhaal in. Ze zit daarom als copywriter helemaal op haar plek!


Dit vind je ook interessant